maltepe escortbostancı escortanadolu yakası escortankara escortataşehir escortjeux de pouletbetmatikistanbul escort bayanescort bayan ankaragrandpashabetgrandpashabethacklinkdeneme bonusujojobetjojobet kaydolmatadorbetjojobet giriştrend topic satın albetebetjojobetjojobetbetebetjojobetbetkanyonjojobet girişjojobet girişjojobetpusulabetgrandpashabetdumanbetcasibommatbet girişjojobetsahabetextrabetholiganbet girişjojobet giriştipobetankara bayan escortbetparkjojobet girişjojobet giriş günceljojobetjojobetgrandpashabet girişcasibom girişjojobetjojobetjojobet girispiabettambetcasibom girişcasibomcasibom girişcasibom girişjojobet girişmarsbahis girişcasibomdumanbetcasibom girişistanbul escortbetcioGEO ACADEMYbio linkdeneme bonusumarsbahiskavbetonwinkavbetcasibomjojobet girişcasibom günceljojobet girişjojobetmatbet girişholiganbetslot oyunlarıjojobet girisjojobet girişmatbetbahiscomTümbetilbet girişJOJOBETjojobetgüvenilir casino siteleritipobetMarsbahiscasibom adreslunabetcasibom girişbetciomeritkingmatbet güncelmatbet günceljojobet girişjojobet girisjojobet girişjojobet girişcasibom güncelbetkomTümbetvaycasino girişbetnanoholiganbetvaycasino girişvaycasino girişjojobetjojobetpusulabet girişcasibomjojobetmatbetmatbetmatbetjojobet girişjojobet girisjojobet girişjojobet girişsahabetjojobetjojobet girişjojobetjojobetcasibombetsmovebetsmovegalabetcasibom girişgaziantep escortgaziantep escortporno izlecasinolevantmarsbahisgrandpashabetvaycasinokavbetcasibom girişextrabetcasinolevantGüvenilir Slot sitelericasinolevantcasibomjojobet girişjojobet girişcasibombahsegeljojobet girişjojobet giriş günceljojobetjojobetmarsbahisJOJOBETjojobetJOJOBETJOJOBETcasibomcasibomcasibomcasibommarsbahisCASİBOMCASİBOMcasibomCASİBOMcasibompadişahbetmatbetcoinbarCASİBOMasyabahissetrabetjojobettcasibom güncelmatadorbetmatadorbetMarmaris Travestimatbetmatbetmatadorbet CASİBOMMARSBAHSEGELJOJOsugar rushlevant casinobetriyal girişjojobetJojobetjojobet girişcasibomjojobet girişcasibomjojobetbetnanojojobetcasinoplus giriş
ՄշակութաԳիծ Թատրոն Կարինե Ռաֆայելյան

Դերենիկ Դեմիրճյան, Հովնան մեծատուն

13.10.2019


Դերենիկ Դեմիրճյանի «Հովնան մեծատուն
» դրաման հայաստանյան ընթերցողին ներկայացվում է առաջին անգամ: Այն մինչև 2018 թվականը եղել է անտիպ: Դրամայի բնագիրը վերծանել և հրապարակման է պատրաստել Դերենիկ Դեմիրճյանի տուն-թանգարանի վարիչ Կարինե Ռաֆայելյանը: Սփյուռքի ընթրեցողին դասականի երկը հասանելի է դարձել Բեյրութում լույս տեսնող «Բագին» պարբերականի միջոցով. այն շարունակաբար տպագրվել է 2018 թվականի 4-րդ և 2019 թվականի 1-ին համարներում: Ամիսներ առաջ այս ստեղծագործության առեղծվածային ճակատագրին և գեղարվեստական արժանիքներին անդրադարձող նյութ է հրապարակվել ardi.am-ում, որը կարող եք կարդալ հետևյալ հղումով :

Ardi.am

    Դրամա 4 արարով

Գործող անձինք

Հովնան — Մեծահարուստ հայ 

Նազե — Հովնանի կինը

Մարե — Հովնանի մայրը

Խորեն — Հովնանի որդին

Նունուֆար — Հովնանի հարսը

Հերիք — Հովնանի աղջիկը

Հայկ — Հովնանի թոռը

Սահակ — Նունուֆարի հայրը

Հասան բեյ — Թուրք բարձրաստիճան զինվորական

Թալալ — Մունետիկ

Վալի փաշա — Թուրք բարձրաստիճան պաշտոնյա

Ֆայիկ — Թուրք զինվորական պաշտոնյա

Աբրո — Խորենի հարսանիքի հյուրերից, ընչազուրկ հայ

Զարդար — Խորենի և Նունուֆարի հարսանիքի քավորը

Եղո — Խորենի հարսանիքի հյուրերից

Ջնդո — Խորենի հարսանիքի հյուրերից

Չավուշ — Հասան բեյի ծառան

Ա զապտիա

Բ զապտիա

Հյուրեր

Ծառա


Երեց

Հիվանդ կին

Պաշտոնյա

Քաղաքացիներ



Ա արար                                                    

(Հովնան մեծատունի սենյակը՝ փոքրասիական ճաշակով զարդարված: Դիմացի և ձախ պատերի տակ սաքուներ են՝ մինդարներով և մութաքաներով: Պատերին ու հատակին գորգեր ու կարպետներ են, դիմացի և ձախ պատերին՝ մի-մի երկաթավանդակ պատուհան՝ գույնզգույն ապակիներով: Դիմացի և ձախ պատերի անկյունում մի դուռ է, որը գլխավոր մուտքն է: Ձախ պատի մեջ ևս մի դուռ կա, որ կանանց բաժինն է: Սաքուները քառակուսի սյուներ ունեն, որոնց գլուխների խոյակները միանում են իրար՝ զանազան ծակոտկեն քանդակներով ոճավորված: Երեկո է: Պատերին ճրագներ են վառած: Հարսանիքի հյուրերը ներս են մտնում: Նունուֆարին և Խորենին՝ իբրև պսակված զույգի, շրջապատել են քավորը՝ Զարդարը, ջահել տղաներ: Հետևից գալիս են Սահակը, Ջնդոն, Եղոն և այլ հյուրեր):

Հյուրեր — (Բացականչում են): Հայ-հա՜յ, շնորհավո՜ր, շնորհավո՜ր, շա՜տ-շատ ապրեն, ոտքերը բարի՜:

(Բոլորը մտնում են ներս և բոլորվում շուրջանակի. դիմացը կանգնում է պսակվող զույգը, որոնց դիմաց Հովնանն է, Նազեն և Սահակը: Ձախ դռնից, ձեռքը բռնած, դուրս են բերում պառավ մարեին, որ կույր է և կորաքամակ: Երբ ամենքը բոլորվում են հարսի շուրջը, նվագը դադարում է):

Հովնան — (Մարեին) Մարե՛: (Մարեն չի լսում): Մարե՛:

Մարե(Խուլ, պառավ ձայնով, կույր աչքերը տարածության մեջ) Ո՞վ է:

Հյուրեր — Տղադ է, Հովնանը, մարե՛, քեզ բան է ասում:

Հովնան — (Մարեի ականջն ի վար, բարձր) Մարե՛, օրհնե թոռիդ ու հարսիդ. ժամից

եկան, պսակվեցին:

Հյուրեր — Օրհնե՛, օրհնե՛: (Պսակված զույգին) Խորե՛ն, Նունուֆա՛ր, առա՛ջ եկեք, չոքեցե՛ք:

(Խորենն ու Նունուֆարը չոքում են մարեի դիմաց և ձեռը համբուրում):

Մարե — (Գլխի ընկնելով)  Հա՛, հա՛… դո՜ւք եք: Ապրիք, բալանե՛րս, պսակով ծերանաք: Ծլիք, ծաղկիք, ջրի պես հորդորիք: Հովնա՛ն, սեղանդ հայր Աբրահամու սեղան ըլի: Աստված մարեիդ հոգին առջևդ առնե:

Հյուրեր — Ամե՛ն, Ամե՛ն: Հոգո՛վ կշտանաս, մարե՛, Աստված անուշ մահ տա քեզ:

Սահակ — (Առաջ գալով) Հովնա՛ն, աղջիկս չէ՛, թե տղիդ եմ տալիս, տղա՛ս եմ աղջկադ տալիս: Նրանց հույսն ու սյունը դու ես: Էլ ես չկամ: (Համբուրելով զույգին)  Շեն սրտով մնաք, ցամաք աչքով, բալանե՛րս:

Հյուրեր — Ամե՛ն, ամե՛ն:

(Նունուֆարը մեկ-մեկ համբուրում է մարեի, Հովնանի, Նազեի և ապա ավելի պատվավոր ու հասակավոր հյուրերի ձեռքերը):

Հովնան — Դե՛, փա՛ռք քեզ, Աստվա՛ծ: (Մոտենում է մարեին և բռնելով նրա թևից՝ տանում նստեցնում է սաքուին: Հյուրերը ժպտալից դիտում են այս տեսարանը: Հյուրերին) է՜հ, համեցեք, էֆենդինե՛ր, նստեցեք:

(Հյուրերը նստում են: Պատկեր. մեջտեղում նստած է մարեն, աջ և ձախ կողքերին՝ Սահակը, Ջնդոն, Զարդարը, Եղոն և այլ պատվելի մեծեր: Ավելի առջևում՝ ձախակողմը, կանայք են, հասակավորները՝ սաքուին, ջահելները՝ հատակին, ծալապատիկ: Աջ կողմում՝ դռան մոտ, ջահել տղաներ են և սպասավորներ: Ձախ անկյունում կանգնած են հարսն ու փեսան: Հարսը՝ ձեռքերը բարև բռնած, երեսին թափանցիկ քող ունի: Փեսան կանգնած է նրա աջ կողքին՝ անշարժ և ջերմեռանդ):

Հովնան — (Որ բարև բռնած՝ կանգնել էր մարեի առջև, ծափ է խփում աջ ձեռով ձախ ափին, որ ծառան ներս գա): Է՛յ, տղա՛:

Ծառա — (Ձախ դռնից մտնում, բարև բռնած կանգնում է Հովնանի դիմաց): Էֆենդի՞ս…

Հովնան — Դուրսն ի՞նչ բանի են:

Ծառա — Հացը գցե՞նք:

Հովնան — Կեցի՛ր: Տվի՞ր աղքատների բաժինը:

Ծառա — (Զվարթ ու ճարտար) Էֆենդի՛, գելը կերավ, ծիտը ժողվեց, մուկը կրեց, ոտները մաշեց:

Հյուրեր — (Ծիծաղում են):  Մեզ բան չեն թողե՞լ:

Հովնան — Լա՛վ: Ճամփորդների՞ն, հիվանդների՞ն…

Ծառա — Աշխարհք լիացավ, էֆենդի՛:

Հովնան — Աբրոն ինչո՞ւ չեկավ:

Ծառա — Աբրոն էլ՝ մյուս աղքատների հետ, ստացավ իր բաժինը:

Հովնան — Չէ՛, ուրախություն է, միասին անենք. ով որ դռանը կանգնել է, կանչիր ներս գան:

(Ծառան գնում է):

Երեց — Վարձքդ կատար, Հովնա՛ն:

Հյուրեր — Հայր Աբրահամու փայն ուտես:

(Ներս են մտնում Աբրոն և այլ աղքատներ: Հյուրերը հետ-հետ են քաշվում ձախակողմը և դռան մոտ տեղ են բաց անում նրանց համար):

Հովնան — (Աղքատներին)   Անո՛ւշ արեք, նստեցե՛ք:

Աբրո — Աստված քեզ մեկին հազար տա, Հովնա՛ն պատվելի, նեղություն մի քաշի,  մենք… 

(Նստում է դռան մոտ, մյուս աղքատները հետևում են նրան: Ծառան ուրիշ ծառաների օգնությամբ ներս է բերում կերակուրներ, միրգ, գինի, ծաղիկներ և դնում հյուրերի առջև՝ փոքրիկ խոնչաներով):

Հովնան — (Ծառաներին ցույց է տալիս աղքատների կողմը): Այն կողմն էլ:

(Ծառաները սարքում են նաև աղքատների սեղանը):

Հյուրեր(Հովնանին) Դե նստիր, Հովնա՛ն էֆենդի:

Զարդար — Թո՜ւ… Հովնանի ձևերը չվերջացա՜ն…

Հովնան(Մոտենալով մարեին՝ մի պահ լռում է և արձանացած նայում նրան. կարծես մտքում խոսում է մեկի հետ: Հետո բարձրաձայն՝ մարեին) Մարե՜, հիշենք հներին, անցյալների՜ս: (Մարեն ուշադրությունը լարում է): Պապուկներ, մամուկներ, հին նախնիներ… ձեր շուքերը հիմի նստած են այս հարկի տակ: Առաքել պապուկ, Բաղդասար պապուկ… մամուկ Հերքո…

Մարե — (Մի տեսակ միստիկ ոգևորությամբ կցելով) Ղունկիանոս ապուպապ, Մերկեր ապուպապ, Ղևոնդ, Մագթա՜ղ…

Հովնան — Հին ապուպապեր, ձեր շուքը իմ օջախի վրա: (Նազեին) Նազե՛, արի մարեի աջն առ: (Հերիքին) Հերի՛ք, Հայկին բեր: (Հերիքը հյուրերի միջից առաջ է բերում փոքրիկ Հայկին): Հա՛յկ, տղա՛ս, արի մամումամիդ ձեռքը համբուրիր: (Նազեն և Հայկը համբուրում են մարեի ձեռքը): Մարե՛, աջդ տուր: (Մարեն մեկնում է աջը Հովնանին: Սա չոքում է, համբուրում, ապա վեր կենում): Նազե՛, գնա գործիդ: Հա՛յկ, արի մարեի գիրկը:

(Մարեն նստում է, Հովնանը Հայկին տալիս է մարեի գիրկը):

Զարդար — (Որ հիացքով դիտում էր այս տեսարանը): Օրհնվի՜ սովորութքդ, Հովնա՛ն, որ ամեն բանի բարակները գիտես: Երևում է, թե ծերին հարգելը ինչ անուշ խորհուրդ է:

Հովնան — (Ցույց տալով մարեին) Նախնիներս սրա կույր աչքերի միջից ինձ են մտիկ տալիս:

Հյուրեր — Նախնինե՞րդ…

Հովնան — Սրա չորս բոլորը նրանց շուքերն են նստած, և գիշերները նրանց փսփսոցը լսում եմ: (Հյուրերը մի ակամա ակնածանք են զգում): Է՜հ, առաջ քան խնջույք՝ հիշենք Աստված:

Երեց — Օրհնյալ է անունն Աստծո: (Ցածրաձայն կարճ աղոթք է մրմնջում, որից հետո վերցնում է գինով լի գուռը): Է՜հ, արդար Հովնանի աչքը ամենքին տեսավ, Աստված հաճեցավ: Կենդանությո՛ւն, հրամա՛ն է ձեզ, քե՛ֆ արեք:

Հյուրեր(Գինի և օղի լցնելով գավաթները՝ խմում են): Հովնա՛ն պատվելի, տղադ ու հարսդ ապրեն:

Հովնան — Անո՜ւշ:

Հյուրեր — Ջանդ անուշ:

Զարդար — (Մտածկոտ) Ասեք թե բախտավոր հարսանիք լիներ, մենք էլ էս պատերազմի փորձանքներից ազատվեինք:

Հովնան — Փորձանքն էլ, փրկությունն էլ Աստծու ձեռին է:

Զարդար — Փորձանքը որ գա, ուրիշ բան կխոսես:

Եղո — Մա՛րդ Աստծո, թողեք մեր քեֆն անենք:

Զարդար — Չէ՛, կեցի՛ր, ես Հովնանին պիտի կապեմ: Թե նա ժողովարանի փիլիսոփան է, ես էլ դրսի փիլիսոփան եմ:

Սահակ — Հայ-հո՜ւյ, խնամուս կապե՞ս: Դու որ ուսումնարան էիր գնում, խնամիս ուսումնարանից գալիս էր: 

(Հյուրերը ծիծաղում են):

Եղո — Ջանը՛մ, Հովնանն էլ, դուք էլ ինչ կուզեք, խոսեք: Շուկան ուրիշ բաներ են ասում:

Հյուրեր — (Անհանգիստ) Ի՞նչ, նորե՞ն լուր ունես:

Եղո — Ջարդ պիտի լինի:

Հյուրեր — Ջա՞րդ…  

(Բոլորը նայում են Հովնանին):

Հովնան — Ջա՞րդ… (Քմծիծաղով) Խելքդ ո՞ւր է: Պատերազմը սահմանի վրա, մենք՝ ներսերը, քաշված մեկ անկյունը: Ջա՞րդ… Սահմանի վրա՝ գուցե: Բայց մեր քաղաքո՜ւմ… մտքեդ չանցնիս:

Եղո — Սահմանի վրա ջարդել են, էստեղ էլ կջարդեն:

Հովնան — Ասածդ հասկանո՞ւմ ես: Կարելի՞ բան է՝ հանգիստ ժողովուրդը ջարդել: Ապստա՞մբ ենք, թե՞ ավազակ… Ջարդը ուրիշների համար է:

Եղո — Անմեղ ենք, բայց պիտի ջարդեն:

Հովնան — (Սրտնեղ) Է՛հ, օրենք չկա՞:

Եղո — Չգիտեմ, բայց պիտի ջարդեն:

Հովնան — Աստվա՞ծ ուր է:

Եղո — Աստվա՞ծ… Աստված ո՞ւր էր հին ջարդերի ժամանակ:

Հովնան — (Մռայլվելով) Հին ջարդե՜րը… (Կարծես ինքն իրեն) Հա՛, դաժան բաներ էին… (Մի փոքր նշանակալից) Հին ջարդերը, սիրելի՛ք, դաժան բաներ էին, խոսք չկա: Բայց ես ձեզ ուրիշ բան ասե՞մ: Ահա ամենքդ էլ գիտեք՝ համարյա կառավարական բարձր պաշտոնյա եմ…

Սահակ — (Լրացնելով) Ազգապե՛տ…

Հովնան — (Ընդհատելով) Այդ ոչինչ: Դեռ օրենսգետ էլ եմ եղած: Օրենքի գրքեր եմ շարադրել: Այդ էլ ոչինչ: Շատ ազգերի օրինագրքեր եմ կարդացել: Բայց կարծում եք՝ իմ հույսը դա՞ է: Ոչ մի բան իմ սրտին այնքան նեցուկ չէ՝ անձի օրենք, պետության օրենք, որքան մի բան, որ միշտ աշխարհիս տակին նկատել եմ: Տեսեք՝ ժողովրդին կոտորում են, ոչնչացնում, նեղում: Բայց ժողովրդի արմատին ձեռ չեն տալիս, չեն կարողանում: Չի լինում: Չի եղե՜լ: Ձեզ բան ասեմ. շատ եմ մեջս կշռել ու տեսել եմ, որ մեկ վերջնական արդարություն կա Աստծո տուրուառության մեջ:

Երեց — (Երեսը խաչակնքելով) Փա՜ռք իր զորության:

Հյուրեր — (Նույնպես խաչակնքելով երեսները) Աստված մեծ է:

Հովնան — Այնպես որ, ճիշտ է՝ ապստամբներին կպատժեն, մի քիչ էլ բնակչությանը կնեղեն: Բայց որ ժողովրդի՞ն ձեռ տան, երբե՛ք: Մեր մասին որ խոսք չկա. մենք անվտանգ ենք: (Զվարթանալով) Օղի վերցրեք, էֆենդինե՛ր, Աստված է օրհնել մեր ուրախությունը:

(Հյուրերը զվարթանում են: Հովնանը վերցնում է օղին, մյուսները հետևում են նրան):

Զարդար — Կեցե՛ք, կեցե՛ք: Հովնա՛ն, մեկ էն ոտանավորդ ասա, էն որ ժողովարանը կարդացիր. ի՞նչ էր անունը՝ «Արարչական արդարությո՞ւն»: Հը՞: Ասա՛, ո՛տքդ պագնեմ:

Հյուրերից մեկը — Ծո՛, էս ինչ վեճի ու կռվի քաղաք է եղել ձերը: Մա՛րդ Աստծո, թողեք մի քեֆ անենք, է՜…

Սահակ — Մեր քաղաքի բերքն ի՞նչ է՝ կրոնի վեճ:

Հովնան(Ուզում է օղի վերցնել: Հյուրերին) Է՛, կենդանությո՛ւն, ո՛ղջ լինեք:

Նազե — (Մոտենալով Հովնանին, կես լուրջ, կես կատակ) Դու մի քիչ օղուց հեռու. վերցնողներից չես:

Հովնան — (Զվարթ) Կնի՜կ, ափսոս քեզ, որ այս երեկոյի ուրախության խորհուրդը չես հասկանում: Տղա՜ եմ պսակում: Դեռ ինչե՜ր պիտի անենք այս գիշեր: (Խմում է օղին):   Ա՛յ քեզ օղուց հեռու:

Հյուրեր — (Ծիծաղում են): Տեսա՞ք:

Նազե — (Հեռանալով, հյուրերին՝ կես կատակ) Խելքը պիտի կորցնի ուրախությունից: Սրա ուրախությունը մի քիչ փորձանքով է:

Հովնան — Քեֆիդ նայիր. կյանքը ուրախություն է:

Զարդար — Օհո՜, էդ դո՞ւ ես ասում: Ժողովարանը բարակ աստվածաբանություն ես անում, հա՜:

Հովնան — Գետնի վրա՞ ես, դե քեֆ արա, որ տակը չես:

Սահակ — Կերա՞ր: Ծո՛, քո վարպետը խնամուս աշակերտն է:

Հովնան — Ձգե՛, ձգե՛: (Աշուղներին) Դե՛, աշուղնե՛ր, զարկեք տեսնեմ:

(Աշուղները նվագում են մի շուրջպար):

Սահակ — (Հյուրերին) Դե՛, ելե՛ք:

Հյուրեր — (Վեր կենալով) Օհո՜, ծերերը ջահելացել են:

(Շուրջպար են բռնում: Մի երկու շրջան պարելուց հետո հները նստում են, նորերն են առաջ գալիս):

Սահակ — Կեցե՛ք, կեցե՛ք: Իմ աղջիկն էս անգամ կարգե դուրս պիտի խաղա:  (Մոտենալով Նունուֆարին) Դե՛, աղջի՛կս, քե՛զ տեսնեմ:

(Մեջ է քաշում Նունուֆարին: Աշուղները նվագում են կենտապար, և Նունուֆարը սկսում է պարել):

Հովնան — (Որ արդեն մի քիչ գինով է, հանկարծ վեր է թռչում զվարթ): Կեցե՛ք, կեցե՛ք:

                        (Աշուղները լռում են, հյուրերը սպասում են նրան):

Սահակ — Հը՜, նախանձեցի՞ր:

Հովնան — Կեցե՛ք: (Սահակին) Դու աղջկանդ արժեքը այդպե՞ս իմացար: Ոսկիների վրա պիտի խաղացնեմ:

Հյուրեր — Ոսկիների վրա՞:

Հովնան — Իսկակա՛ն ոսկիների վրա: Աստված ինձ բախտ է տվել, ես նրան ուրախություն չեմ ցույց տվել: Հիմի պետք է ցույց տամ: (Գնում է դեպի ձախ սենյակը և դուրս բերելով մի արկղիկ, հանելով միջից մի փոքրիկ պարկ՝ գալիս է մեջտեղ): Իմ հարսն այն հարսներից չէ, որ ոտը գետնին դիպչի: (Հանում է ոսկիները և բռով տալիս ծառային): Ծո՛, ա՛ռ, շա՛ղ տուր: Փռի՛ր, փռի՛ր:

Զարդար — Ամեն բանի մեջ ուրի՜շ համ կգտնի:

Հովնան(Ծառային) Վախվխելով մի՛ փռիր, շա՛ղ տուր: Ուրախությունից թանկ բան չէ՛: Հե՛րն եմ անիծել: Ունեմ-չունեմ չկա՛: Փռի՛ր: Դավիթ Մարգարեի պես պիտի խաղամ: (Ծառան չոքած փռում է ոսկին: Աշուղներին) Զարկեցե՛ք: (Աշուղները սկսում են նոր կենտապար: Նունուֆարին) Դե՛, հարսնացո՛ւ, քե՛զ տեսնեմ, առա՛ջ արի:

Նազե — Կեցե՛ք, ջա՛նըմ, ի՞նչ է անում:

Հովնան — (Հյուրերին) Դե ծա՛փ զարկեցեք: (Հյուրերը գայթակղված նայում են ոսկիներին և հափշտակված ծափ տալիս: Հովնանը՝ մոլեգնած, անհասկանալի հափշտակությամբ, նույնպես ծափ է տալիս: Նազեն սարսափած նայում է Հովնանին և ուզում է մի բանով արգելել, բայց կաշկանդված է նվագի և ծափերի ձայներով):  Ապրե՜ս, հարսնացու:

Հյուրեր — Ջա՜ն:

(Հովնանը մեջ է ընկնում և ինքն էլ պարում Նունուֆարի դիմաց: Նա մոլեգնած է, իրեն կորցրած: Ամենքը մի տեսակ կատաղության մեջ են, բոլորի ծափերի, ձայների մեջ զգացվում է և՛ գայթակղություն, և՛ նախանձ, և՛ խելագար ուրախություն):

Նազե — (Սարսափած՝ Հովնանին) Կեցի՛ր, մա՛րդ Աստծո, կեցի՛ր:

                        (Ձայները լռում են):

Հովնան — Ի՞նչ կա, ի՞նչ եղավ:                        

Նազե — Կեցի՛ր, արածդ քեզ չի վայելում: Հասկանո՞ւմ ես: Կեցի՛ր, մի փորձանք կբերես:

Հովնան — (Գինով, զվարթությամբ) Կնի՜կ, Աստվա՛ծ հետս պարում է և հրամայում է՝ պարեմ. ի՞նչ փորձանք:

Նազե — Ասածդ ուրախություն չէ, Աստծուց վախեցիր:

Հովնան — Ես արդար եմ, և Աստված հետս է. աղքատներին տվի, հիվանդներին ղրկեցի. ի՞նչ մեղք ունեմ, որ վախենամ Աստծուց: Քեֆի՛դ նայիր: Ասածդ ի՞նչ է: Աստված այնպես է օջախս հաստատել, որ էլ բան չի դիպչի ինձ:

Նազե — Լռի՛ր, դու գինով ես… (Երեսը խաչակնքելով՝ անցնում է ձախակողմյան սենյակը): Աստվա՛ծ, չհանես ահը սրտիցս:

Հովնան — Հիմար խոսեցիր և պարը ավրեցիր: (Աշուղներին) Մեր գործին անցնենք: Դե զարկեցե՛ք:

                        (Աշուղները շարունակում են նվագել):

                                          Շարունակելի

No Comments

Leave a Reply