maltepe escortbostancı escortanadolu yakası escortankara escortataşehir escortjeux de pouletbetmatikistanbul escort bayanescort bayan ankaragrandpashabetgrandpashabethacklinkdeneme bonusujojobetjojobet kaydolmatadorbetjojobet giriştrend topic satın albetebetjojobetjojobetbetebetjojobetbetkanyonjojobet girişjojobet girişjojobetpusulabetgrandpashabetdumanbetcasibommatbet girişjojobetsahabetextrabetholiganbet girişjojobet giriştipobetankara bayan escortbetparkjojobet girişjojobet giriş günceljojobetjojobetgrandpashabet girişcasibom girişjojobetjojobetjojobet girispiabettambetjojobet girişimajbet girişjojobet girişjojobet girişjojobet girişmarsbahis girişimajbet girişdumanbetcasibom girişistanbul escortbetcioGEO ACADEMYbio linkdeneme bonusumarsbahiskavbetonwinkavbetcasibomjojobet girişcasibom günceljojobet girişjojobetmatbet girişholiganbetslot oyunlarıjojobet girisjojobet girişmatbetbahiscomTümbetilbet girişJOJOBETjojobetgüvenilir casino siteleritipobetMarsbahiscasibom adreslunabetcasibom girişbetciomeritkingmatbet güncelmatbet günceljojobet girişjojobet girisjojobet girişjojobet girişcasibom güncelbetkomTümbetvaycasino girişbetnanoholiganbetvaycasino girişvaycasino girişjojobetjojobetpusulabet girişcasibomjojobetmatbetmatbetmatbetjojobet girişjojobet girisjojobet girişjojobet girişsahabetjojobetjojobet girişjojobetjojobetcasibombetsmovebetsmovegalabetcasibom girişgaziantep escortgaziantep escortporno izlecasinolevantmarsbahisgrandpashabetvaycasinokavbetcasibom girişextrabetcasinolevantGüvenilir Slot sitelericasinolevantcasibomjojobet girişjojobet girişcasibombahsegeljojobet girişjojobet giriş günceljojobetjojobetmarsbahisJOJOBETjojobetJOJOBETJOJOBETcasibomcasibomcasibomcasibommarsbahiscasibomcasibomjojobetcasibomcasibompadişahbetmatbetcoinbarCASİBOMasyabahissetrabetjojobettcasibom güncelmatadorbetmatadorbetMarmaris Travestimatbetmatbetmatadorbet CASİBOMMARSBAHSEGELJOJOsugar rushlevant casinobetriyal girişjojobetJojobetjojobet girişcasibomjojobet girişcasibomjojobetbetnanojojobetcasinoplus giriş
Կարինե Ռաֆայելյան Կինո

Կինոփառատոնային ճգնաժամ

14.05.2020

Միջազգային կարևորագույն իրադարձությունների չեղարկումն արդեն օրինաչափ է ու սպասելի: Համավարակն իր քմահաճույքի խրախճանքն է շարունակում, մարդիկ՝ իրենց հարկադրյալ հակադարձումները:

Կաննի կինոփառատոնի չեղարկումն այս շարքից է: Կանն ընդամենը կինոիրադարձություն չէ, որին սպասում են միայն ոլորտի մարդիկ: Դա մեծ, շենշող հանդիսություն է, որը ոչ միայն մշակույթ է թելադրում աշխարհին, այլև խթանում կարևոր կինոնախագծեր, սփռում հիացումի ցոլքեր, պայթեցնում նախանձի ու թեժ մրցակցության ականներ:

Ardi.am-ը զրույցի է հրավիրել կինոգետ, «Ոսկե ծիրան» Երևանի միջազգային կինոփառատոնի գեղարվեստական տնօրեն Կարեն Ավետիսյանին՝ զրուցելու այս և այլ հարցերի շուրջ:

— Կարե՛ն, որոշ ժամանակ առաջ հայտարարվել էր, որ համավարակի պատճառով Կաննի կինոփառատոնն անցկացվելու է առցանց: Դեռ չէինք «մարսել» այս տեղեկությունը, երբ ստացվեց երկրորդը՝ կինոփառատոնն այս տարի չեղարկվում է առհասարակ: Սա կինոփառատոնի չեղարկման երրորդ դեպքն է: Նախորդիվ այն չեղարկվել է 1939-ին և 1968-ին: Ի՞նչ եք մտածում այս ամենի մասին:                     

— Այս չեղարկումն ինչ-որ առումով աննախադեպ է, որովհետև 1939-ին և 1968-ին կինոփառատոնը մեկնարկել է, հետո կասեցվել: Սա առաջին դեպքն է, երբ այն իսպառ չեղարկվում է կանխավ: Բանն այն է, որ կինոփառատոնի միայն որոշ բաղադրիչներ կարող են աշխատել ստեղծված պայմաններում, բայց շատ կարևոր կենդանի բաղադրիչների առկայությունը պարզապես բացառվում է: Այո՛, նախ որոշում կայացվեց աշխատել առցանց: Հարցն այն չէ, թե չկար դրա հնարավորությունը: Այս տարբերակից հրաժարվելը գաղափարական հիմնավորում ունի: Կազմակերպիչները մտածեցին, որ եթե իրենք տարիներ շարունակ ջատագովն են եղել այն գաղափարի, որ կինոն նախ և առաջ կինոթատրոնում դիտելու համար է, կոլեկտիվ ծիսակատարության նման մի բան իրականացնելու համար է, ուրեմն սա է առաջնայինը, ոչ թե պատկերի հեռարձակումը համացանցի միջոցով: Սրանից ելնելով էլ՝ որոշում կայացրին այս տարի առհասարակ չանցկացնել Կաննի կինոփառատոնը: Բայց և հայտնի է, որ Կաննի կինոփառատոնն արդեն կազմել էր իր առնվազն մրցութային ծրագիրը, և Թիերի Ֆրեմոն՝ Կաննի կինոփառատոնի գեղարվեստական ղեկավարը, հայտնեց, որ իրենք ամեն դեպքում կհրապարակեն այդ ծրագիրը: Դա կարվի ոչ միայն այն նկատառումով, որ ինչ-որ կերպ ի ցույց դրվեն այս տարվա փառատոնային ձեռքբերումները, այլև այն պատճառով, որ Կաննի կինոփառատոնը իրեն պատասխանատու է զգում այդ ֆիլմերի հանդեպ և ձգտում է սատարել դրանց: Թե ինչ ձևաչափով կդրսևորվի սատարելու այդ միտումը, կիմանանք հետագայում: Ասեմ, որ այս իրավիճակը ունեցավ նաև իր դրական կողմը. այն միավորել է միմյանց հետ թեժ մրցակցության մեջ գտնվող կինոփառատոները: Տարբեր կինոփառատոների կազմակերպիչներ պատրաստ են օգնել միմյանց՝ այս կամ այն փառատոնը կայացնելու հարցում, համատեղել տարբեր փառատոների բաղկացուցիչները մի այնպիսի տեղում, որտեղ նահանջած կլինի համավարակը: Բայց հիմա պարզ դարձավ, որ սա էլ հնարավոր չէ անել: Մտածել էին մեկ այլ տարբերակ ևս՝ համագործակցությունը You Tube-ի հետ: Այս ձևաչափում պիտի մի քանի փառատոներ միավորվեին և 2020 թվականին նկարահանված ֆիլմերից իրենց հավաքած ընտրանին ցուցադրեին: Ի դեպ, այս վերջին նախագիծը գուցե մասնակիորեն իրականացվի, գուցե՝ ոչ. սա դեռ պարզ չէ:

— Մայիսի վերջին պիտի վճռվի նաև Վենետիկի կինոփառատոնի ճակատագիրը: Ինքնին հասկանալի է, որ այս դեպքում ևս լավ կանխատեսումների հիմքեր չկան:

— Այո՛: Գոնե կարելի է վստահ ասել, որ որևէ կինոփառատոն իր լիարժեք ձևաչափով չի կայանա այս տարի: Առավելագույնը, որ կարող ենք ակնկալել, այդ փառատոների ինչ-ինչ ցուցադրություններն են առցանց հարթակում: Գուցե՝ միացյալ ցուցադրություններ: Ինչ-որ կայծեր, այնուամենայնիվ, մենք կտեսնենք թվային հարթակների միջոցով, բայց՝ այսքանը միայն: Այս տարի մեծ միջազգային կինոփառատոներից միայն երկուսի՝ Բեռլինի և Ռոտերդամի կինոփառատոների հանդեպ բարեհաճ գտնվեց ճակատագիրը, որովհետև դրանց անցկացման ժամանակը նախորդեց համավարակի բռնկմանը:

Հարություն Խաչատրյանի հետ, «Ոսկե ծիրան», 2019թ.

— Այս իրավիճակը, իհարկե, անդրադառնալու է «Ոսկե ծիրանի» վրա նույնպես: Հիմա նախատեսված է այն անցկացնել նոյեմբերին: Բայց որևէ կանխատեսում անելը այս պարագայում անշնորհակալ գործ է: Ի՞նչ հնարավոր փոփոխություններ են ենթադրվում այս իմաստով:

— Սկզբում մենք նախատեսել էինք «Ոսկե ծիրանն» անցկացնել ամռան վերջին: Բայց քանի որ անհնար էր կանխագուշակել, թե ինչ ընթացք կունենա համավարակի տարածումը, հետաձգեցինք մինչև աշուն՝ ի սկզբանե բացառելով ձմռանն այն անցկացնելու տարբերակը: Դա այն ժամանակ էր, երբ չկար համավարակի բռնկման երկրորդ ալիքի մասին կանխատեսումը: Հիմա հասկանում ենք, որ նոյեմբերը նույնպես պայմանական ընտրված ժամանակահատված է, որովհետև ամեն բան պայմանավորված է լինելու այդ երկրորդ ալիքի հանգամանքով, դրա հետ կապված սահմանափակումներով: Այնպես որ, «Ոսկե ծիրանի» ճակատագիրը ուղիղ համեմատական է մյուս կինոփառատոների ճակատագրերի հետ: Շատ բան է կախված Առողջապահության միջազգային կազմակերպության, արտերկրների իշխանությունների, մեր երկրի Առողջապահության, ԿԳՄՍ նախարարությունների, Պարետատան ընտրած սահմանափակումների մոդելներից նոյեմբեր ամսին: Ինչպիսին որ լինի իրավիճակը, մենք կհարմարվենք և ըստ այդ իրավիճակի կանցկացնենք փառատոնը: Բայց կարող եմ հիմա արդեն ասել, որ այն չի լինի առցանց, որովհետև մենք էլ մեր ավանդույթներն ունենք, մենք էլ մեր քննարկումներն ենք անցկացրել և եկել այն եզրակացության, որ «Ոսկե ծիրանի» առանձնահատկությունն այն է, որ բացի ֆիլմերի ցուցադրությունից, բացի բովանդակային մասից, այն մթնոլորտային մեծ դերակատարություն ունի ամբողջ քաղաքում, որ կենդանի շփման միջավայր է ապահովում մարդկանց համար: Եվ քանի որ մենք մեր այդ առաջնահերթությունից զրկվում ենք մեզանից անկախ պատճառներով, կփորձենք հաշտվել թեկուզ համեստ, բայց կենդանի փառատոնի անցկացման գաղափարի հետ: Բայց սա էլ, իհարկե, կախված կլինի իրադարձությունների հետագա ընթացքից:

— Կինոարտադրության և կինոփարձույթի կրած վնասների մասին կարելի՞ է կանխահաշվարկներ անել այս փուլում:

— Միակ բանը, որ հաստատ կարելի է ասել, այն է, որ բոլոր հաշվարկները բացասական արդյունքի են հանգեցնելու: Բոլոր բաղադրիչներն են այսօր անգործության մեջ՝ և՛ կինոարտադրությունը, և՛ վարձույթը, և՛ փառատոնային կամ այլ կինոցուցադրությունները: Երբ կինոն իր զարգացման երեք հենասյուներից էլ զրկված է, դժվարություններն ու կորուստները մեծ են լինելու: Մյուս կողմից այս դադարին կարծես պատրաստ էինք տեխնիկապես: Այսօրվա ասկետիզմը և մինիմալիզմը մարդկանց ստիպում է ֆիլմեր նկարել հեռախոսների տեսախցիկներով, այլ սարքերով: Սա հնարավորություն է տալիս ինչ-որ կինոարտադրանք ստանալու անգամ այսպիսի պայմաններում: Տեխնիկականից բացի, մենք բովանդակային առումով էլ հիմա մեծ մարտահրավերի առաջ ենք կանգնած: Ստեղծված է աննախադեպ իրավիճակ յուրաքանչյուրի տանը, բակում, փողոցում, քաղաքում, ընդհուպ՝ աշխարհում: Այս ամենը պատկերելու, մեկնաբանելու, վավերագրելու, գեղարվեստական արտացոլման վերածելու հանգամանքն անխուսափելի է: Մանավանդ չափազանց հետաքրքիր կլինեն դիտարկումները հեղինակային հայացքով: Ես այսօր անվանապես չգիտեմ, թե որ ռեժիսորներն են այս ուղղությամբ աշխատում, բայց վստահ եմ, որ կան այդպիսիք: Եվ խոսքը միայն ռեժիսորների մասին չէ, այլ առհասարակ՝ արվեստագետների: Արվեստագետը հենց նա է, որը կոչված է մատը պահել ժամանակի զարկերակի վրա ու փորձել այդպիսով ինչ-որ բան ստանալ: Եթե 2020-ին համընդհանուր վտանգն ավարտվի, 2021-ի արվեստում այս ամենի հետազոտություն-անդրադարձներին մենք ականատես կլինենք: Հուսանք, որ այդ անդրադարձողների մեջ կլինեն նաև հայ արվեստագետներ, եթե ոչ՝ խաղարկային, ապա վավերագրական կինոյի, և եթե ոչ՝ կինոյի, ապա արվեստի մյուս ասպարեզում:                   

Զրույցը՝ Կարինե Ռաֆայելյանի
Գլխավոր լուսանկարում (հեղինակ՝ Ասատուր Եսայանց) Կարեն Ավետիսյանն է՝ Կաննի 71-րդ կինոփառատոնում
    

No Comments

Leave a Reply