«Մեկ քառակուսի մետր» թատրոնի և կատարողական արվեստի միջազգային 15-րդ փառատոնում Անի Անտոնյանի «Մայրը» թատերգության բեմադրությունը արժանացել է «Հիանալի թիմային աշխատանքի համար» հատուկ հիշատակման։ Բեմադրիչը Հայարփի Ասոյանն է, դերակատարը՝ Քնարիկ Շուշանյանը։ Փառատոնն անցկացվել է Նորարար փորձառական արվեստի կենտրոնում։ Մրցանակաբաշխությունից հետո զրուցել ենք Անի Անտոնյանի հետ։ Նրա «Մայրը» պիեսի հիմքում «Մոր անունը» մանրապատումն է, որ հրատարակվել էր 2020-ին ardi.am լրատվականում։
— Անի, մանրապատումդ բեմադրության վերածելու փորձը ի՞նչ տվեց քեզ։
— Որպես լրագրող, որը նաև ստեղծագործում է, հետաքրքիր էր տեսնել, թե բեմում ինչքան շերտեր ու փոխակերպումներ կարող է ունենալ տեքստը: Թատրոնն ալեգորիա է. այստեղ անսահման երևակայություն է պետք: Կինոյում պատկեր ստեղծելն ավելի հեշտ է:
— Թիմային աշխատանքը ինչո՞վ է աչքի ընկել։
— Կարծում եմ` միմյանց նկատմամբ վստահությամբ, մեկս մյուսին չենք կաշկանդել, այսպես ասած, մասնագիտական կաղապարներով: Միասին ենք կառուցել ներկայացումը, քայլ առ քայլ:
— Բեմադրիչի մեկնաբանությունը հոգեհարազա՞տ էր։
— Այո, որովհետև մերօրյա իրականության մասին էր. դու պետք ես այնքան ժամանակ, որքան կարող ես օգտակար լինել: Ակնարկվում էր նաև քաղաքական խաղերի, համավարակի մասին: Ի սկզբանե պիեսը գրված էր կնոջ կերպարի համար, սակայն բեմադրիչը փոխեց դրամատիկ գիծը` խոսք տալով անլեզու կենդանուն: Կատարողական առումով լավագույն որոշումն էր:
— Դերասանուհին…
— Գերեց: Դա միանշանակ էր:
— Հանդիսատեսի արձագանքն ինչպիսի՞ն էր։ Ըստ քեզ՝ տեղ հասա՞վ ասելիքը։
— Փառատոնի ձևաչափով` ներկայացումից հետո լինում է քննարկում հանդիսատեսի և հեղինակների հետ: Ամենահետաքրքիր բացահայտումները հենց այս ընթացքում եղան: Իմաստային առումով` ներկայացումը սիրո և հայրենիքի մասին է, բայց հանդիսատեսը նաև կանանց և կենդանիների իրավունքների պաշտպանության ակնարկ տեսավ: Ամենահակասական կերպարը հենց գլխավոր հերոսն էր` նոր մայրացած կովը, որը պատմում է իր կյանքի մասին:
— «Մեկ քառակուսի մետրը» կաղապարո՞ւմ, թե՞ ազատություն է տալիս ստեղծագործողին։
— Ավելի շատ` երկրորդը, որովհետև շեշտը տեղափոխվում է դիմախաղի ու խոսքի վրա: Իսկական արվեստագետին միայն մտքի թռիչք է պետք, մնացածը պարզապես արդարացում է:
— Եթե ժամանակային սահմանափակում չլիներ․․․
—Միևնույն է, ներկայացման տևողությունը չէր փոխվի: Երկրորդ՝ ամենակարճն էր` 15 րոպե: Ասելիքը տեղ հասցնելու համար բավական էր:
-Մասնակցությունդ շարունակակա՞ն է լինելու այս մրցույթին, թե՞ այլ հարթակներ ես փորձելու։
— Ինձ ավելի հոգեհարազատ է կինոն, բայց եթե առաջարկ լինի, այո, կհամագործակցեմ:
Ardi.am
No Comments