maltepe escortbostancı escortanadolu yakası escortankara escortataşehir escortjeux de pouletbetmatikistanbul escort bayanescort bayan ankaragrandpashabetgrandpashabethacklinkdeneme bonusujojobetjojobet kaydolmatadorbetjojobet giriştrend topic satın albetebetjojobetjojobetbetebetjojobetbetkanyonjojobet girişjojobet girişjojobetpusulabetgrandpashabetdumanbetcasibommatbet girişjojobetsahabetextrabetholiganbet girişjojobet giriştipobetankara bayan escortgrandpashabet girişcasibom girişjojobetjojobetjojobet girispiabetbahiscasinocasibom girişcasibomcasibom girişcasibom girişcasibom girişjojobetcasibomdumanbetcasibom girişistanbul escortbetcioGEO ACADEMYbio linkdeneme bonusumarsbahiskavbetonwinkavbetcasibomjojobet girişcasibom günceljojobet girişjojobetpusulabetholiganbetslot oyunlarıjojobet girisjojobet girişmatbetbahiscomTümbetilbet girişJOJOBETjojobetgüvenilir casino siteleritipobetMarsbahiscasibom adreslunabetcasibombetciomeritkingmatbet güncelmatbet günceljojobet girişjojobet girisjojobet girişjojobet girişcasibom girişbetkomTümbetvaycasino girişbetnanoholiganbetvaycasino girişvaycasino girişjojobetjojobetpusulabet girişcasibomjojobetmatbetmatbetmatbetjojobet girişjojobet girisjojobet girişjojobet girişsahabetjojobetjojobet girişjojobetjojobetcasibombetsmovebetsmovegalabetcasibom girişgaziantep escortgaziantep escortporno izlecasinolevantmarsbahisgrandpashabetvaycasinokavbetcasibom girişextrabetcasinolevantGüvenilir Slot sitelericasinolevantcasibomcasibomjojobet girişcasibombahsegeljojobet girişjojobetjojobetjojobetmarsbahiscasibomjojobetcasibomcasibomjojobetjojobetjojobetcasibommarsbahisCASİBOMCASİBOMcasibomCASİBOMcasibompadişahbetmatbetcoinbarCASİBOMasyabahissetrabetjojobettcasibom güncelmatadorbetmatadorbetMarmaris Travestimatbetmatbetmatadorbet CASİBOMMARSBAHSEGELJOJOsugar rushlevant casinobetriyal girişjojobet girişJOJOBET GİRİŞJojobet Girişcasibomjojobet girişcasibomjojobetbetnanojojobetcasinoplus giriş
Արմինե Սարգսյան Հրատապ

Հատկապես ստեղծագործական կոլեկտիվների համար մեծ փնտրտուքի շրջան է սկսվելու

25.05.2020

Անցումը առցանց հարթություն՝ մշակութային կազմակերպությունների համար անսպասելի էր և կտրուկ։ Կրեատիվ լուծումները չուշացան, բայց դեռ նոր կենսաձևին չհարմարված՝  կարծես թե վերադառնում են (կիսով չափ)  նախկին՝  իրական կյանքի ռիթմին։ Թե՛ կենդանի, թե՛ առցանց աշխատանքը հանրայնացնելու, արվեստասերների հետ կապը չկորցնելու գործում կարևորվում է հանրային կապերի մասնագետների դերն ու պրոֆեսոինալ գործելակերպը։  Թեմայի շուրջ մասնագիտական ուշագրավ մանրամասներ է ներկայացնում  բա­նա­սի­րա­կան գիտութ­յուն­նե­րի թեկ­նա­ծու, ԵՊՀ դո­ցենտ Վահագն Զաքարյանը։


— Կարծես մոտեցել ենք համավարակով պայմանավորված պարապուրդի սահմանագծին: Փի Ար ոլորտի մասնագետների համար սա փորձությո՞ւն էր, թե՞մի նոր հնարավորություն:

— Փորձություն էր, որը նոր հնարավորություններ ընձեռեց ստեղծագործելու, աշխատանքի նոր ուղղություներ բացահայտելու համար: Ասածս հատկապես վերաբերում է մշակույթի ոլորտի կառույցներին. դրանք կիրառեցին նոր հնարավորությունները՝ հիմնվելով նախկինում անտեսվածների վրա՝առավել սերտացնելով հանդիսատեսի, այցելուի հետ կապը: Բացառիկ հնարավորություն ստեղծվեց սեփական գործունեությունը հանրահռչակելու, մշակույթ-հասարակություն կապն առավել խորացնելու համար: Եթե փորձենք փուլային բաժանումներ անել, ապա պիտի ասենք, որ առաջին փուլում մի տեսակ անորոշություն էր, որը շատ արագ լրացվեց առցանց գործունեությամբ, բացեր նկատվեցին թվային նյութերի մասով: Երկրորդ փուլում ակտիվ մրցակցություն էր և մշակութային կառույցների միջև համատեղ ծրագրերի իրականացման ընթացք: Ինչպես և ակնկալվում էր, վերջին՝ երրորդ փուլում, արդեն նկատվեց սեփական թվային պրոդուկտի ստեղծման անհրաժեշտություն: Այս ուղղությամբ դեռևս էական քայլեր չեն արվում: Բարդագույն և առավել մեծ ստեղծագործական հնարավորությունների ընթացքը նոր է սկսվելու: Պետք է արագորեն կողմնորոշվել այս փուլի ակնկալիքների առնչությամբ:

— Կարո՞ղ եք, հնարավորինս հակիրճ, առանձնացնել վնասներն ու ձեռքբերումները:

— Սերտացավ հասարակության և մշակութային կառույցների միջև կապը, առցանց հարթակներում մեծացան մշակութային կազմակերպությունների հնարավորությունները: Մեծաթիվ մշակութային կազմակերպություններ, որոնք տարիներ շարունակ լուսանցքում էին մնացել, կարճ ժամանակում ճանաչելի դարձան: Մշակութային կազմակերպությունների համար, հատկապես՝ հանրության հետ կապերի ակտիվացման առումով, ինքնակազմակերպման և ստեղծագործական նորանոր հնարավորությունների բացահայտման ընթացք սկսվեց: Եվ ի վերջո, հետագայի համար անսահմանափակ հնարավորությունների հարթակ է բացվել. պարզապես պետք է ճիշտ կողմնորոշվել այս փուլում: Վնասների առումով առաջնայինն այն էր, որ դադարեց հանդիսատեսի և արտիստի միջև անմիջական կապը, երկարատև պարապուրդը չի կարող ի շահ արտիստի լինել, ի վերջո, նախապես պլանավորված բազմաթիվ ծրագրեր դադարեցվեցին:Այս ամենի հետևանքով՝ նվազագույնը մեկ տարի կպահանջվի՝ նախկին հունին վերադառնալու համար:

— Փի Ար ոլորտի հիմնախնդիրներից ո՞րը կառանձնացնեք՝ համավարկից առաջ, թե հետո:

— Այս ոլորտում մասնագիտական ուժերի պակաս է զգացվում, տեղայնացված աշխատանքը ենթադրում է ոլորտի մասնագետների գործունեություն՝ արդեն իսկ համապատասխան վերլուծությունների արդյունքում մշակված ծրագրերով: Ցավոք, այս ամենը դեռևս պրոֆեսիոնալ մակարդակի վրա դրված չէ, դեռևս հանրային կապերի մասնագետների գործառույթը իրականացնում են գործավարները կամ էլ, լավագույն դեպքում, ինչ-որ բաժիններում առավել քիչ զբաղվածություն ունեցող անձինք: Արդյունքում՝ նմանօրինակ ճգնաժամային իրավիճակներում ուղղակի անհնար է լինում պատշաճ գործունեություն ապահովող քայլեր իրականացնել: Այս ամենից հետո պետք է խորքային վերլուծություն իրականացնել, վեր հանել բոլոր բացերը և հետագայի համար պատրաստ լինել բոլոր հնարավոր մարտահրավերներին: Ուժեղ և պրոֆեսիոնալ Փի Ար բաժիններ ունեցող կառույցները լավագույնս կարող են դիմակայել այսօրինակ ցանկացած խնդրի: Ի վերջո, պետք է գիտակցել, որ անհրաժեշտ են համապատասխան ֆինանսական ներդրումներ, հանրային կապերի ոլորտի մասնագետների վերապատրաստման ծրագրեր: Փորձը ցույց է տալիս, որ միայն այս դեպքում է հնարավոր նվազագույն կորուստներ ունենալ ցանկացած արտակարգ իրավիճակում:

— Համավարկից հետո վերադառնալու ենք հին կենսակերպի՞ն, թե՞ արդեն ամեն բան ուրիշ է լինելու:

— Հին կենսակերպին այլևս վերադարձ չի լինի, երկու-երեք ամիսը բավականին մեծ ժամանակահատված էր՝ նորի ձևավորման համար, նոր ասելիքի ժամանակներ են գալիս, հատկապես ստեղծագործական կոլեկտիվների համար մեծ փնտրտուքի շրջան է սկսվելու: Նախ՝ դեռ շատ երկար ժամանակահատված պետք է դրսևորման նոր հարթակներ փնտրել, բացի այդ՝ հանդիսատեսին, այցելուին մշակութային կառույց բերելու համար պետք է նորանոր ձևեր գտնել և առաջարկել: Գլխավորն այն պետք է լինի, որ այցելելով մշակութային հաստատություն՝մարդը վստահ լինի, որ իր առողջության մասին առավելագույնս հոգում են: Սակայն, նորից եմ ասում, հոգևորի մեծ սովի շրջան է սկսվելու: Առցանց հարթակներում գործունեության գագաթնակետը ավարտին է մոտենալու, հիմա հոգևոր սովը իրական կյանքում լրացնելու շրջանն է սկսվելու: Իսահակյանի կանխատեսած հոգու սովը որոշակիորեն նաև այս դեպքում է դրսևորվելու:

 — Ասում են՝ առցանց գործունեությունն ավելի շատ հանդիսատեսի հետ կապը պահելու միջոց է, իսկ բնականոն գործունեության ժամանակ այդ կապը պահելու անհարժեշտությունը ընդգծված չէ՞:

 — Մեր դարն արդեն այլ կերպ անհնար է պատկերացնել: Մեր ամենօրյա գործունեության անբաժան մասն են լինելու առցանց ծրագրերը: Իհարկե, այս ընթացքը ամբողջ աշխարհում, նաև մեզ մոտ մշակութային կառույցների առցանց գործունեության լավագույն ժամանակահատվածն էր: Շահեկան դիրքերում հայտնվեցին այն մշակութային կառույցները, որոնք չկորցրին հարմար առիթը և մեծացրին առցանց գործունեության հնարավորությունները։ Նկատելի առաջընթաց եղավ արտիստների ճանաչելիության ուղղությամբ: Պետք է այս ընթացքում ձեռք բերվածից առավելագույն օգուտ քաղել և հետագայում նույնպես որակական նոր աստիճանի հասցնել ոլորտի մասնագետների աշխատանքը:

Կենդանի շփման կարևորությունը, բոլոր դեպքերում, ընդգծվե՞ց:

— Կենդանի շփման կարևորությունը շեշտակի ընդգծվեց արդեն իմ  նշած երրորդ փուլում: Որքան էլ առցանց գործունեությունը որոշակի բացեր լրացրեց մշակութային կառույցների աշխատանքում,  աստիճանաբար նկատելի դարձավ կարոտը մշակութային կառույցների նկատմամբ: Մարդիկ սկսեցին իրենց կարոտը տարբեր մշակութային կառույցների նկատմամբ արտահայտել սոցիալական հարթակներում: Դեռևս ժամանակ կա՝ ապագայի համար օգուտներ քաղելու, իսպառ անհետևանք չթողնելու  վերջին երկու ամսվա ընթացքում ձեռք բերված հաջողությունները առցանց տիրույթում:

— Արդեն առկա՞ են այս ընթացքին առնչվող որոշակի ուսումնասիրություններ, վերլուծություններ, որոնք կարող են ուղղորդող դեր կատարել ձեր նշած ձեռքբերումները չսպառելու համար:

— Դեռևս մի փոքր շուտ է այդ մասին խոսել: Վստահաբար, կլինեն ուսումնասիրություններ, սակայն պետք է ժամանակ չկորցնել: Որոշ մշակութային կառույցներ արդեն անցել են սահմանափակ ռեժիմով աշխատանքին, պետք է նրանց գործունեությունը, փորձերը, փոքր ձևաչափով համերգներն ու ներկայացումները հասանելի դարձնել հանրությանը: Տարվա լավագույն ժամանակահատվածն է, հնարավոր է լավագույն լուծումներ գտնել և այս պահին ներկայանալ ժանրային նոր ձևաչափերով: Այս դեպքում է, որ անհրաժեշտ է մշակույթի ոլորտում ներգրավված համապատասխան մասնագետների վերապատրաստում, վեբինարների կազմակերպում՝ Փի Ար ոլորտի մասնագետների, մարքեթինգի բաժինների աշխատակիցների համար:

Զրուցեց Արմինե Սարգսյանը

No Comments

Leave a Reply