bodrum escort bayangaziantep escortgaziantep escortantalya escort bayanmanavgat escort bayanmaltepe escortkurtköy escortkartal escortümraniye escortbostancı escortanadolu yakası escortKadıköy EscortAnadolu Yakası EscortAtaşehir EscortBostancı escortŞirinevler Escort Bayanizmir escortankara escortataşehir escortMarsbahismarsbahisjeux de pouletOnwin GirişMebbistipobetbetkom1wintrendyol indirim kodujojobet
ՕրԸնթաց ՄարզաԴիտակ

Մարզային երաժշտական իրադարձություններ՝ Հասմիկ Պապյանի գնահատությամբ

28.08.2019

Վերջերս Վանաձորում կայացավ «Զարթոնք» երաժշտական փառատոնը, որի մասին զրուցել ենք Հասմիկ Պապյանի հետ:

-Տիկի՛ն Պապյան, Վանաձորում կայացած «Զարթոնք» փառատոնի մասին շատ ջերմ էիք արտահայտվել: Իսկապե՞ս գոհացուցիչ էր փառատոնի մակարդակը, թե՞ դա Ձեր բարյացակամ վերաբերմունքի արտահայտությունն էր հայկական յուրօրինակ նախաձեռնությանը:

-Ես կասեի, որ ավելի շատ քննադատաբար եմ վերաբերվում մեր նախաձեռնություններին, նույնիսկ մտավախություն ունեմ, թե մարդիկ ինձ կհամարեն անվերջ դժգոհող, ամեն ինչի հանդեպ քննադատական հայացք ունեցող մեկը: Իսկ «Զարթոնքը» իսկապես շատ բարձր մակարդակով էր կազմակերպված: Ես այնտեղ իմ դրվատանքի խոսքն ասացի: Համեստագույն մարդիկ էին այն կազմակերպել, որոնք անգամ առաջ չեկան, որ իրենց տեսնեն: Շատերն են խոսում, բայց գործում են քչերը: Մի բան կասեմ. այդքան տաղանդին այս հողը պարզապես չի կարող դիմանալ: Տարբեր տեղերից ժամանած տաղանդավոր երեխաներ կային՝ դաշնակահարներ, ֆլեյտահարներ, դուդուկահարներ, վոկալիստներ, որոնց այսօր հանգիստ կարելի է բեմ հանել Քարնեգի Հոլում, Լա Սկալայում՝ առանց վերապահումների: Վան Արմենյանի ղեկավարած «Ատկեն Արմենյան» հիմնադրամն էր կազմակերպել էր այդ տոնը՝ անշահախնդիր կերպով: Երբ մարդիկ այդ ընթացքում մայամիներում, մալդիվներում իրենց հանգիստն էին անցկացնում, նրանք եկել էին Վանաձոր իրենց ընտանիքներով, և երկու շաբաթ կազմակերպել բարձրակարգ վարպետության դասեր՝ առանց նյութական հատուցման ակնկալիքի: Մասնակից երեխաների համար նաև ապահովել էին կեցության, սննդի, ժամանցի բոլոր հնարավորությունները: Սա է ժողովրդին դասական երաժշտությանը մերձեցնելու մոդելը: Այսպիսի փորքիկ ձեռնարկներից պիտի սկսել և մղել ժողովրդին դեպի բարձր երաժշտությունը: Այլ կերպ հնարավոր չէ լուծել այդ կարևոր խնդիրը՝ ըստ իս: Կարծում եմ, որ նույն տրամաբանությամբ պետք է փոքրիկ օպերային թատերախմբեր ստեղծել և շրջիկ ներկայացումներ անել: «Գիքոր» օպերայի ներկայացումը, որն իրականացրել էին Երևանի Արմեն Տիգարյանի անվան երաժշտական դպրոցում, ինձ համոզեց, որ դա է ճիշտ ճանապարհը: Ես Գյումրիում էի՝ հյուրանոցում, և ինձ մոտեցավ Արմեն Տիգրանյանի անվան երաժշտական դպրոցի տնօրենն ու հրավիրեց ներկա գտնվելու իրենց ուժերով բեմադրած՝ Ստեփան Ջրբաշյանի «Գիքոր» օպերայի ներկայացմանը: Դա մի հրաշալի բեմադրություն էր՝ ամբողջովին իրականացված երաժշտական դպրոցի ուժերով՝ նվագախումբ, երգչախումբ, մենակատարներ: Այդ օպերան, ի դեպ, տարիներ շարունակ եղել է մեր օպերային թատրոնի խաղացանկում, հետո անհասկանալիորեն անհետացել է պարտիտուրը: Եվ այս երաժշտական դպրոցի տնօրենը՝ Անահիտ Գևորգյանը, փնտրել, գտել, վերծանել, գրի է առել այն, և «Գիքոր» օպերան հանել բեմ՝ իր դպրոցի ներկայացուցիչների ուժերով: Օպերան կատարել են  Երևանում, Գյումրիում, Վանաձորում: Ուրախ եմ, որ ունեցա առիթը՝ անձամբ վայելելու այդ հրաշալի ներկայացումը: Մենք այսպես պիտի գործենք, ոչ թե սպասենք, որ մեր օպերայի և բալետի թատրոնն ինչ-որ բան բեմադրի, երբեմն էլ մեկ ներկայացումից հետո այլևս բեմ չհանի, ու հասարակությունն էլ հաճախ չիմանա, թե ինչ բեմադրվեց: Այդպես եղավ «Կախարդական սրինգի», «Մանոնի» դեպքում: Իսկ այդ ներկայացումների վրա մեծ ջանք էին թափել մեր երիտասարդ երգիչները. վասն ինչի՞, որ երկու անգամ խաղան ներկայացում, և դրանով ավարտվի՞ ամեն բան: Մենք մնում ենք այսպիսի բաների սպասող: Իսկ որպեսզի չսպասենք, պետք է փոքրիկ թատերախմբեր ձևավորենք և պարբերական դարձնենք օպերային ներկայացումները:

-Վերադառնալով «Զարթոնք» փառատոնին՝ ուզում եմ իմանալ՝ ինչպիսի՞ ընդգրկում ուներ այն:

-Վանաձորում հավաքվել էին 40 փոքրիկ երաժիշտներ, հիմնականում՝ Ռուսաստանից, Վրաստանից: Պարզապես ժամանակը կարճ էր եղել, և հայտեր չէին կարողացել ներկայացնել շատ երկրներից:

-Փառատոնը ավանդական դառնալու նպատա՞կ ունի:

-Այո՛: Դա է կազմակերպիչների նպատակը:

Զրույցը՝ Կարինե Ռաֆայելյանի   

No Comments

Leave a Reply